tirsdag den 5. august 2008

Mit første criss cross kort...

Så har jeg efter at have set Elisabeth lave criss cross kort 2 crop i træk lagt mig ud med et selv. Dog er mit ikke lavet helt efter samme metode - jeg brugte Anikas opskrift (hvis jeg tager fejl så må i lige bærer over med mig. Kan ikke helt huske det men vedkommende havde lavet nogle gode illustrationer som hjælp og så var der ikke noget som skulle tapes sammen)
Og jeg har selvfølgelig taget ved lærer af Elisabeths fejl, så jeg huskede at tape bunden sammen.



4 kommentarer:

Elisabeth sagde ...

Godt, at jeg kan være til hjælp! ;D
Du har ret, det er lidt træls at man hver evig eneste gang, skal åbne kortet for at lime bunden sammen... hahaha... (doh) ;)
Dine er i øvrigt flotte. Jeg er stadig utilfreds med mine de sort/røde og er ikke kommet videre med dem, arbejder med en pp i stedet.

randi sagde ...

hvor er det et fint kort... hvad måler kortet i cm som det ligger der...

Kit Larsen sagde ...

Det måler 14 x 14

Karina Beck sagde ...

Meget sødt og enkelt.