lørdag den 2. august 2008

Crop imorgen og hyggelig forfødselsdag.

Jeg skal have nye scrapsager i morgen til Scrap i Fredericia - og nej hvor jeg glæder mig... Som Bitten siger "Speciel delivery for you" - hun tager mine august månedspakker med til mig. Så skal jeg rigtig pille pille.
Gad vide hvor meget jeg får scrappet?

Der er altså en god dag i udsigt i morgen, men det har da også været en rigtig hyggelig dag i dag. Vi har holdt forfødselsdag for Maria og John i det lille hjem.
Rigtig festligt med bollemand, kage, pølsebrød og frugt. Gaver har den lille snart 1 årige trold også fået; nemlig brio togskinner og 2 totte bøger samt nogle flere biler og vogne til Marcus's 'aflagte' FP-togbane.
Så vi har rigtig hygget i dag!!!

Men jeg må nok hellere snart hoppe i seng så jeg kan være frisk til i morgen

Qnuz

Ingen kommentarer: