torsdag den 10. juli 2008

Kaostiske tilstande i det lille hjem...

Nej, hvor har det bare været en hektisk tid her hos os. Alt flyder og alle planer er gået fløjten...

I sidste måned døde min venindes storbror i en alder af 43 år - hvilket hvis ikke rigtig kan betragtes som værende gammel.
Det satte sine spor - med at skulle have hentet deres mor, min bonusmor, hjem fra Spanien. Samt overbevise hende at selvfølgelig kunne kan blive bisat og begavet i de ukendtes grav selvom han havde valgt at melde sig ud af folkekirken.
Så sidste uge var bestemt ikke sjov.

Ikke fordi denne uge har været det indtil nu - søndag nat vækkede Thomas mig ved at kaste op ud over det hele - min dyne, min trøje, hans bukser, ja over det hele. Absolut ikke sjovt klokken lort om natten.
Så vi må måtte pænt aflyse vores legeaftale med Lotte og Malthe - havde ellers en rigtig hyggelig dag planlagt med tur til Madsby legepark. Men det må jo blive en anden dag.

Så Thomas har været hjemme fra vuggestue i denne uge og skal først af sted igen på mandag. Dog er han heldigvis ikke så slatten mere og kan fungere uden at skulle hænge på sin mors arm - det er heldigt.
Men selvom feberen er faldet og han sådan nogenlunde godt vil spise igen, så plages han af diarré. Ikke at han som sådan lader sig mærke af det, men det er nu træls at han et par gange eller 4 om dagen skider gennem ble og tøj.
Så vasken er stor - kæmpestor.

Men jeg kommer jo nok med igen med det hele inden længe - det kunne nu være rart at have tid til at scrappe lidt igen.
Jeg har jo en udfordring der skal være færdig til den 17/7 og jeg har ikke fået limet noget endnu.
Derudover har jeg også modtaget en rigtig lækker månedspakke fra scraphouse.dk (drengepakken) og den vil jeg meget gerne lege lidt med.
Også er der jo også lige et par LO som ikke er helt færdige endnu.

Så der bliver nok at se til og gøre i næste uge - mon jeg når det hele?

Ingen kommentarer: