tirsdag den 29. juli 2008

ATC og sønnikes første bådtur.

Her er så et lille uddrag af mine ATC'er...


I fredags var vi en tur i Madsby parken sammen med Maria, John og Marcus. Vi besluttede os for en bådtur - Thomas's første af slagsen. Og hans mor skulle selvfølgelig ro...
Her er lige et par billeder derfra som jeg glæder mig til at skulle scrappe.
Han var bare så fin i redningsvest.

Han sad og hyggede sig med gudmor Maria mens jeg rev i årende og forsøgte at holde os tørre ved ikke at komme for tæt på springvandet. Det lykkes meget godt...

Ja, Thomas kunne da godt lige ro lidt for mor...

Ja, Maria blev altså lidt våd i røven, dog ikke min skyld... Båden var lidt tung i den ene ende, den ende de sad i - jeg sad jo tørt i midten og roede løs...


Men det var hygsomt og nå ikke den sidste tur rundt på søen...
Qnuz

1 kommentar:

Louise sagde ...

Rigtig flotte ATC kort. Jeg laver dem dog ikke selv men mon ikke det nok skal komme :). Dejligt med en tur ude ved vandet når vejret er så godt, og han ser også ud til at nyde det :)

Scrapknus
Louise