fredag den 19. september 2008

Nej, hvor har jeg travlt...

Jeg synes bare tiden løber fra mig lige pt. - jeg får hverken scrappet selv eller fulgt med i de mange dejlige scrapblogge jeg ellers forsøger at holde styr på og give små kommentarer til.

Men det gode er at jeg skal starte på et nyt job - jeg har fået mig et (indtil videre) vikariat på en god skole i Fredericia, hvor jeg skal arbejde i deres ADHD afdeling. Det glæder jeg mig bare rigtig meget til.
Så jeg er i fuld gang med at lære lidt om tegn til tale så jeg kan gør brug af det.
Det opvejer så lidt at tiden ikke er til så meget andet.

Ville lige dele det med jer.

Qnuz og godnat

7 kommentarer:

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Hvor dejligt med et job. Du ønskes Held og Lykke med det....

Anne Bente sagde ...

held og lykke med dit nye job

Anonym sagde ...

Tillykke med nyt job.
Hvilken skole er det, at du skal arbejde på - og hvor stor er ADHD afdelingen?

Kit Larsen sagde ...

Det er Álleskolen jeg skal arbejde på og deres ADHD rummer 14 børn samt lærer og pædagoger.

Kreateten sagde ...

Det lyder jo altsammen meget spændene!
Held og lykke med det nye job!

Tilte sagde ...

Tillykke med dit nye job :o) Det lyder meget spændende med tegn til tale ;o)

Heidi sagde ...

Tillykke med dit nye job. Det lyder meget interresant. Ønsker dig held og lykke...